مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ملی‌ کاراته ایران پس از پایان مسابقات لیگ جهانی کاراته وان اتریش، عازم آلمان شد تا در فرانکفورت اردوی یک هفته‌ای را برپا کند که سارا بهمنیار نیز به همراه تیم ملی بانوان در این اردو حضور یافت. 

مرتضی ورزلدوست افزود: بهمنیار که بهمن ماه در دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در دبی امارات موفق به کسب مدال برنز شده بود، در وزن ۵۰- کیلوگرم در لیگ جهانی کاراته وان اتریش نیز حضور یافت که متاسفانه موفق به کسب مقام نشد.

وی ادامه داد: قرار است تیم ملی کاراته بانوان و آقایان ایران پس از اتمام اردوی تدارکاتی در آلمان ، با چهار ورزشکار عازم مراکش شوند تا در چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان حضور یابند که سارا بهمنیار نیز یکی از کاراته کاران حاضر در این لیگ خواهد بود.

وی بیان کرد: امیدواریم  سارا بهمنیار با موفقیت اردوی آمادگی در فرانکفورت آلمان را سپری کرده و با قدرت در لیگ جهانی در مراکش حضور یابد و با درخشش در لیگ جهانی و با انجام مسابقات زیبا و کسب مقام شایسته ، شانس حضور خود را در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن افزایش دهد و در نهایت بتواند سهمیه المپیک را کسب کند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان مراکش از روز ۲۳ اسفندماه جاری در رباط پایتخت این کشور آغاز خواهد شد که زبده ترین کاراته کاران کشورهای مختلف به مدت سه روز با هم رقابت می کنند.

سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی که اسفند سال گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای پنجمین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، مدال طلای ششمین مرحله لیگ کاراته وان در مسکو، مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان امارات ، مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود.وی همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.