زهرا ناطقی روز دوشنبه در حاشیه مسابقات ووشو بانوان کشور در ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:با توجه به اینکه مسابقات ماهشهر، انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی مراکش است از سطح بسیار خوبی برخوردار بوده و شاهد رقابتی تنگاتنگ بین ووشوکاران هستیم.

وی با بیان اینکه مسابقات جهانی مراکش سال آینده برگزار خواهد شد و تیم بانوان ایران در رقابت ها حضور دارد گفت: نفرات برتر رقابت های ماهشهر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند و از بین آنها یک تیم به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد.

نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو با رضایت از میزبانی ماهشهر و استقبال چشمگیر از این رقابت ها افزود: هیات ووشو خوزستان برای برگزاری این رویداد بسیار زحمت کشید و خوشبختانه تمام تیم های شرکت کننده راضی هستند.

وی در خصوص وضعیت ووشو ایران گفت: در این رشته ایران پس از کشور چین، حرف اول را در جهان می زند و به یک رقیب سرسخت برای چین تبدیل شده و آنها از این موضوع احساس خطر می کنند.

ناطقی، هدف از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در رده های سنی پایه را پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان دانست و ادامه داد:کادر فنی تیم های ملی پایه نظاره گر این مسابقات هستند تا استعدادهای جدید را شناسایی و به تیم ملی معرفی کنند.

وی گفت: ووشو خوزستان در بخش تالو خیلی خوب عمل کرده همچنین در بخش ساندا نیز ورزشکاران بسیار خوبی دارد که در آینده حرف های بسیاری برای گفتن دارند.

مسابقات ووشو بانوان کشور در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در بخش ساندا و تالو از روز ۱۳ بهمن در ماهشهر در جنوب خوزستان آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.