سیدجلال سید محمدی با اشاره به اینکه دفع به موقع پسماندهای خانگی به جهت جلوگیری از تجمع آلودگی در دستور کار شهرداری ها قرار دارد اظهار داشت: کلیه بازارهای روز سنتی در نقاط مختلف شهری و روستایی از امروز شنبه دهم لغایت شنبه ۱۷ اسفند شامل یکشنبه بازار، دوشنبه بازار ،چهارشنبه و پنجشنبه بازار تعطیل اعلام می گردد .

وی تصریح کرد :با بهبود شرایط فوق و پس از بررسی کامل، بلافاصله با نظر و همکاری مسوولان حوزه سلامت فعالیت بازارهای هفتگی و دام این شهرستان از سرگرفته می‌شود.
فرماندار صومعه سرا خاطرنشان کرد : شهروندان جهت حفظ سلامتی و بهداشت فردی از خروج بی مورد از خانه پرهیز کنند .
وی افزود: شهروندان در راستای برنامه‌های وزارت بهداشت و دستور العمل‌های بهداشتی همکاری‌ لازم را داشته باشند تا هر چه سریع‌تر این بیماری مهار شود .
سید محمدی با بیان اینکه ضدعفونی در مراکز عمومی، وسایل حمل و نقل عمومی و مبلمان شهری به صورت مکرر در این شهرستان در حال انجام شدن است، افزود : دهیاران در روستاها هم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، اقدام به سم پاشی و ضدعفونی اماکن عمومی کرده اند.
وی در ادامه افزود: حسب هماهنگی‌های بعمل آمده با سپاه قدس استان گیلان، ساعت ۲۱ امشب (دهم اسفند نود و هشت)، شهر صومعه‌سرا ضدعفونی و گندزدائی خواهد گردید.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.