سید جلال سید محمدی در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر اینکه تمامی اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع بیماری در شهرستان در حال انجام است ، اظهارداشت: از دو نفر مشکوک به کرونا نیز یک زن ۶۳ ساله فوت کرده و حال یک نفر دیگر روبه بهبود است .

وی تصریح کرد : بانوی 63 ساله مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بود که پس از چندروز بستری در بیمارستان امام خمینی صومعه سرا درگذشت و هنوز نتیجه آزمایش و تست کرونا وی مشخص نشده است.

وی با قدردانی از عوامل مراکز بهداشت ودرمان و بیمارستان امام خمینی صومعه سرا گفت : برای گذر از این بحران ، هر شهروندی مسئولیت دارد و در واقع بدون همراهی و مشارکت شهروندان نمی توان در بعد پیشگیری ، مقابله و مهار این ویروس در منطقه اقداماتی انجام داد

فرماندار صومعه سرا در ادامه افزود: شهروندان با حفظ آرامش می توانند اقدامات پیشگیرانه را برای مقابله و جلوگیری از شیوع این ویروس انجام دهند به شایعات که سبب استرس می شود توجه نکنند .
کروناویروس‌ (Coronaviruses)، خانواده گسترده‌ای  از ویروس‌ها و زیر مجموعۀ «کروناویریده» هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود.

این ویروس تا کنون در گیلان منجر به فوت سه نفر شده است.

شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.