چهارمین روز مسابقات فوتبال لیگ جوانان مناطق کشور عصر چهارشنبه با پیروزی تیم شهردای همدان برابر شهرداری اردبیل و برتری پرگل تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت مقابل عاشورا تبریز در ورزشگاه شهید عضدی رشت پیگیری شد و تیم نویر بندرانزلی نیز در این روز استراحت داشت.

بازی های چهارمین روز این رقابت ها با انجام دیدار حساس تیمهای فوتبال جوانان شهرداری همدان و شهرداری اردبیل در رشت آغاز شد که در نهایت تیم فوتبال جوانان شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد تا با این پیروزی، صعود خود را از این گروه مسجل کند.

همچنین در دومین و آخرین بازی روز چهارم این رقابت ها، تیمهای فوتبال جوانان عاشورا تبریز و سپیدرود رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک بازی پرگل و یک طرفه، با نتیجه پنج بر صفر برابر حریف خود به برتری دست یافت تا این تیم نیز صعود خود را از این گروه مسجل کند.

گلهای تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت را در این دیدار ، آرمان مردانی( ۳ گل) ، نیما فلاح و رضا محمدی به ثمر رساندند تا تیم فوتبال جوانان سپیدرود در این بازی جشنواره گل به راه بیاندازد.

با توجه به نتایج کسب شده، تا پایان چهارمین روز رقابت های فوتبال لیگ مناطق جوانان کشور، تیم های سپیدرود رشت و شهرداری همدان با کسب هفت امتیاز به ترتیب در رتبه های اول و دوم این رقابتها قرار گرفتند و به مرحله بعدی لیگ جوانان کشور صعود کردند.

در رقابتهای فوتبال لیگ مناطق جوانان کشور که از روز یکشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شده، تیمهای فوتبال جوانان سپیدرود رشت،  شهدای نویر بندرانزلی، عاشورا تبریز، شهرداری همدان و شهرداری اردبیل به صورت دوره ای در یک گروه در ورزشگاه شهید عضدی رشت با هم به رقابت می پردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.