به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود قاسم نژاد در ستاد انتخابات استان گیلان در جمع خبرنگاران افزود : از ساعتی قبل شاهد افزایش جمعیت حاضر در شعب و پای صندوق های رای هستیم که همچنان در حال افزایش است .

وی عنوان کرد : پیش از این زمان رای گیری تا ساعت  ۱۸ اعلام شده بود اما با توجه به اینکه در بسیاری از شعب برای رای دادن شاهد ازدحام جمعیت هستیم، فرمانداران در شهرهای مختلف استان تمدید زمان رای گیری را درخواست کردند.

وی اظهار داشت: به همین منظور استاندار گیلان از وزارت کشور تمدید زمان رای گیری در استان را خواستند که در این رابطه زمان رای گیری تا ساعت ۲۰ امشب تمدید شد.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان خاطر نشان کرد: احتمال اینکه پس این ساعت هم دوباره بخاطر ازدحام مردم پای صندوق های اخذ رای درخواست مجدد تمدید زمان رای گیری را داشته باشیم وجود دارد که البته منوط به موافقت وزارت کشور است.

دو هزار و ۵۵۹ شعبه اخذ رأی در گیلان آماده دریافت آرای مردم برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است؛  که از این تعداد یک هزار و ۶۵۴ شعبه روستایی و ۹۰۵ شعبه شهری است و از مجموع این تعداد؛ دو هزار و ۲۱۴ شعبه ثابت و ۳۴۵ شعبه سیار است.

 ۱۶۸ نفر از داوطلبان آماده هستند تا در ۱۱ حوزه انتخابیه برای  اخذ آرای مردم جهت ۱۳ کرسی نمایندگی مجلس گیلان  باهم به رقابت بپردازند.

گیلان با ۱۶ شهرستان و ۱۱ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.

در این دوره از انتخابات از جمعیت دو و نیم میلیون نفری گیلان ؛ یک میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۷۳  نفر واجد شرایط شرکت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.