حمید رضایی در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این دوره از انتخابات صبح امروز همزمان با سراسر ایران اسلامی در ۱۴۳ شعبه اخذ رای ( دو شعبه سیار)  این شهرستان آغاز شده افزود: تاکنون هیچگونه مشکلی در روند برگزاری انتخابات در این شهرستان وجود نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه  بستر برگزاری یک انتخابات سالم و قانونی در این شهرستان فراهم شده اظهار داشت: ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از عوامل با جدیت و دقت لازم روند برگزاری یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم  را در این شهرستان فراهم کرده اند.

به گفته رضایی با نزدیک شدن به ساعات پایانی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی  بر مشارکت مردم این شهرستان برای حضور در پای صندوق های رای افزوده می شود .

وی از کلیه مردم این شهرستان دعوت کرد  تا به منظور جلوگیری از تراکم رای دهندگان در ساعات پایانی ، در فرصت مناسب پای صندوق های رای حاضر شوند.

بخشدار بخش مرکزی آستانه اشرفیه نیز روند برگزاری انتخابات را در روستاهای این بخش مطلوب ارزیابی و اضافه کرد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان به خوبی در حال برگزاری است و هیچگونه مشکلی در این خصوص دیده نشده است.

محمد حسن خواه افزود: هرچه به ساعات پایانی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان نزدیک تر می شویم ، حضور و مشارکت مردم روستاهای این بخش نیز بیشتر می شود.

وی گفت: بخش مرکزی شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن ۷۱ روستا حدود ۴۴ هزار نفر جمعیت دارد.

بخشدار بندرکیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه نیز با اشاره به اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۴۶ شعبه اخذ رای این بخش در حال برگزاری است گفت: از این تعداد شعبه اخذ رای تعداد ۱۱ شعبه ثابت و یک شعبه سیار در شهر بندرکیاشهر و ۳۴ شعبه اخذ رای نیز در مناطق روستایی این بخش قرار دارد.

حجت حاجی پور در ادامه اظهار داشت: با تلاش کلیه عوامل انتخاباتی ، هئیت های نظارتی ، اجرایی ، بازرسی ، سپاه ، نیروی انتظامی انتخابات مجلس شورای اسلامی در بخش بندرکیاشهر در امنیت و سلامت کامل در حال برگزاری است افزود: در ساعات پایانی انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم این بخش در پای صندوق های رای خواهیم بود.

به گفته وی بخش بندرکیاشهر با داشتن ۳۳ روستا دارای ۱۴ هزار نفر جمعیت شهری و ۲۰ هزار نفر جمعیت شهری است.

 در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستانه اشرفیه تعداد ۱۰ نفر برای یک کرسی نمایندگی این شهرستان با هم به رقابت می پردازند.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت شهری و روستایی است.

این شهرستان در شرق استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.