سیداسماعیل میرغضنفری عصر چهارشنبه در جلسه آموزشی مشترک عوامل اجرایی انتخابات و اعضای هیات های نظارت لاهیجان افزود: مجریان و برگزار کنندگان انتخابات امانتدار مردم هستند و باید به گونه ای عمل کنند که به مردم، نامزدها، قانون و نیز وجدان خود پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد : هر فردی توسط مردم انتخاب شود در چارچوب قانون نماینده مردم شهرستان است و بر اساس قانون اعضای صندوق که مجموعه اجرایی محسوب می شوند موظف به اجرا و برگزاری انتخابات هستند و نیروهای نظارت بر اجرا نظارت دارند و هیچ ورودی در انتخابات نخواهند کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان با اشاره به اهمیت انتخابات و اجرای سالم و صحیح آن تاکید کرد : هر فردی که در سر صندوق ها برای نظارت، بازرسی و سرکشی حضور دارند،  دارای حکم هستند.

 وی اظهار داشت : هر گونه تغییر و تحول و بهبود شرایط در کشور از انتخابات آغاز می شود و مردم با انتخاب اصلح می توانند به بهبود اوضاع و مدیریت کشور کمک کنند.

 وی با بیان اینکه امروز مشکلات معیشتی و اقتصادی در کنار مساله اشتغال یکی از نگرانی ها و دغدغه های جامعه است که لایه های مختلف جامعه را درگیر کرده است، افزود : این امر تکلیف مسئولان را بیشتر می کند و باید تلاش کنیم تا عقب افتادگی هایی که اتفاق افتاده است، جبران شود.

 وی یادآورشد : ۴۰سال ملت ما در حال جنگ با استکبار و ایادی آن هستند، در دوره ای جنگ نظامی و سیاسی و امروز هم جنگ روانی، فرهنگی و  اقتصادی را علیه کشور ما به راه انداخته اند که تمامی ارکان حاکمیت و جامعه را در بر می گیرد و در این شرایط باید همه با هم برای حل مشکلات کشور متحد شویم.

میرغضنفری ادامه داد: راه پایداری برخواسته ها و اصول خود سختی هایی دارد و باید با تحمل سختی ها  و تلاش مضاعف بتوانیم از این بحران ها به سلامتی عبور کنیم.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان لاهیجان با توجه به سابقه تاریخی و فرهنگی هماره در انتخابات مشارکت فعالی داشته اند و در انتخابات پیش رو هم حضوری گسترده خواهند داشت.

وی اظهارداشت : ۱۷۳ صندوق اخذ رای در شهرستان لاهیجان تدارک دیده شده و چهارهزار و ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی و برگزارکنندگان  یازدهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لاهیجان حضور دارند و کمک می کنند تا انتخابات در روز جمعه دوم اسفند ماه به بهترین شکل و در نهایت صحت،  سلامت و امنیت برگزار شود.

مسئول هیات نظارت شهرستان لاهیجان نیز  در این مراسم گفت: انتخابات یک جهاد عمومی است و باعث تقویت کشور و خنثی شدن بسیاری از نیت های شومی است که دشمنان برعلیه کشور ما در ذهن و دل دارد.

ایمانی با عنوان اینکه نظارت اعضای هیات نظارت مانع تخلف در انتخابات می شود، افزود : برگزار کنندگان انتخابات باید با عطوفت همراه با قاطعیت اعمال قانون کنند تا مشکلی پیش نیاید و این صمیمیت بسیار مهم و موجب پیشرفت کار خواهدشد.

وی از ناظران انتخابات خواست هرمشکلی مشاهده شد به صورت مکتوب گزارش دهند تا مراجع قانونی بتوانند رسیدگی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.