رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا روز سه شنبه در آئین اختتامیه مسابقه در باشگاه فرهنگی ورزشی پاتریس این شهرستان گفت: این مسابقه با همکاری هیات بدنسازی و پرورش اندام در ۹ وزن و در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

وحید خاصی پور اضافه کرد: در وزن ۵۰ کیلوگرم معصومه صدقی، ۶۵ کیلوگرم گونل دوستدار، ۶۸ کیلوگرم ندا سهیلی، ۷۰ کیلوگرم شعله حضرتی، ۷۵ کیلوگرم نازنین قره باغی، ۸۰کیلوگرم الهام زینالی، ۸۵ کیلوگرم ژیلا عزت خانی، ۹۰ کیلوگرم خاور الفانی و ۱۰۰ کیلوگرم عسل حشمدار رتبه های اول را کسب کردند.

وی اظهار کرد: مچ اندازی از ورزش‌های مهیج و زیر مجموعه هیات بدنسازی و پرورش اندام ‌است و در بخش بانوان با مجوز رسمی برگزار می‌ شود. 

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: از ۴۲ باشگاه ورزشی فعال در آستارا، حدود ۲۰ باشگاه به بانوان اختصاص دارد و این شهرستان از نظر تعداد باشگاه در استان گیلان، جایگاه هشتم را دارد و فضاهای ورزشی موجود جوابگوی نیاز نیست.

وی اضافه کرد: نیمی از جامعه ورزش را بانوان تشکیل می دهند و این جمعیت تاثیرگذار باید بر اساس آئین نامه تشکیل هیات های ورزشی، سازمان داشته باشد و توسعه ورزش بانوان، حمایت شهرداری و خیران را می طلبد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.