قاسم روحانی فر روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: تمامی ادارات ثبت احوال استان گیلان علاوه بر روزهای باقیمانده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز "پنجشنبه" هفته جاری از صبح تا ساعت ۱۶ و روز "جمعه" از آغاز انتخابات تا پایان ساعات اخذ رای فعال بوده و آماده پاسخگویی به مردم است.

وی افزود: در دوم اسفند زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، روسای ادارات ثبت احوال در تمامی شهرستان ها به عنوان عضو ثابت اجرایی در فرمانداری ها حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به فعالیت دفاتر پیشخوان دولت برای پاسخگویی به مردم درباره شناسنامه هایی که پیش از این تحویل گرفته و تعویض انجام شده است، خاطر نشان کرد: شناسنامه هایی که تحت هر عنوان نیاز به تعویض دارند نیز باید تا فردا "چهارشنبه" تحویل داده شود، در روز پنجشنبه و جمعه تعویض شناسنامه نخواهیم داشت.

مدیرکل ثبت احوال گیلان با بیان اینکه افرادی که شناسنامه شان گم شده می توانند به ادارات ثبت احوال استان مراجعه و در این باره پی گیری داشته باشند، اضافه کرد: در روز انتخابات برای رای گیری به اصل شناسنامه و شماره ملی نیاز است.

وی اظهار داشت: شماره ادارات ثبت احوال استان گیلان در شعب اخذ رای به تمامی هیات های اجرایی ارائه شده که اگر مشکلی در رابطه با شماره ملی از جمله ناخوانا بودن و غیره به وجود آمد، با ادارات تماس گرفته و برای دریافت شماره ملی اقدام شود.

بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی معاونت سیاسی استانداری گیلان، ۲ هزار و ۵۵۹ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه آماده شده است،یک میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۷۳ نفر در استان گیلان واجد شرایط رای دادن هستند که ۹۱ هزار و ۹۹۸ نفر دختر و پسر نیز رای اولی ها را شامل می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.