طی مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، سبحان الله علیپور به عنوان سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  معرفی و از خدمات محمد رضا نازک کار مدیر کل پیشین این اداره کل تقدیر شد.

روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اعلام کرد؛ خداداد مقبلی در این مراسم  با تقدیر از تلاش های انجام شده در حوزه راهداری زمستانی در استان اظهار داشت:  عملیات راهداری مختص زمستان نیست، در گرمای تابستان و سرمای زمستان و در سخت ترین شرایط جوی، راهداران تلاشگر به صورت شبانه روزی مشغول  فعالیت  هستند.
وی از خدمات محمد رضا نازک کار طی سال های خدمت در این اداره کل تقدیر و تصریح کرد: ایشان مجموعه ای را تحویل گرفتند که باید از نو ساخته می شد ادغام معاونت راهداری با حوزه حمل و نقل و شکل گیری مجموعه ای جدید تحت عنوان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیازمند برنامه ریزی اساسی در شالوده کار بود که دو  معاونت در دو حوزه کاری مختلف حمل و نقل و راهداری کارشان را به درستی انجام دهند و این نیازمند برنامه ریزی بوده که این کار توسط مهندس نازک کار به خوبی انجام شد.
مقبلی خاطر نشان کرد: استان گیلان و پایانه ی مرزی آستارا مسایل خاص خودش را دارد که باید مدیریت شود و نقش خوبی را در تبادلات حمل و نقلی با کشورهای همسایه ایفا نماید.
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تأکید بر این که اساس کار بر مبنای خدمت است، اظهار داشت:با شدت گرفتن بیماری مهندس نازک کار که با آغاز برف سنگین در استان گیلان همزمان بود، ایشان درخواست بازنشستگی پیش از موعد را به معاون وزیر راه و شهرسازی ارایه کرد که با این درخواست موافقت شد.
وی افزود: تا تعیین تکلیف پست مدیر کل جدید، معاون فنی به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شده و مهندس نازک کار با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تا زمان بازنشستگی به عنوان مشاور رئیس سازمان در روسازی و آسفالت منصوب شده است.
بر اساس این گزارش، سبحان اله علیپور سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان  معرفی شد.

از شامگاه یکشنبه ۲۱ بهمن تا سه شنبه ۲۳ بهمن در نقاط مختلف گیلان از هفتاد سانتی متر تا یک و نیم متر برف بارید.جاده ها بسته شد و مسافران بسیاری در مسیرهای منتهی به گیلان به ویژه حد فاصل رودبار به رشت در میان برف و سرما و کولاک گرفتار شدند. در اکثر محورهای منتهی به رشت ترافیک خودرویی ۱۵، ۲۰ کیلومتری در جاده ها شکل گرفت و خودروها زمینگیر شدند.

 از ۵۲ شهر این استان ۵۰ شهر در گیلان متاثر از بارش برف و باران بود.برق ۲۵۰ هزار مشترک ، آب شرب ۵۰ روستای گیلان و ۱۲ هزار مشترک شهری استان و ۶۰ درصد سایت های ارتباطی، مخابراتی گیلان براثر قطع طولانی مدت و گسترده برق ناشی از بارش سنگین برف در قطع شد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.