مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه آستارا روز یکشنبه در این آئین در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان گفت: اگر بانوان جامعه اسلامی به دنبال الگو می گردند؛ بهترین الگوی دینداری و ولایتمداری حضرت زهرا (س) است.

حجت الاسلام سید علی رضایی اظهار کرد: به برکت وجود مبارک حضرت فاطمه (س) بانوان جوامع اسلامی عزت و کرامت یافتند و خداوند با هدیه فاطمه (س) به پیامبر مکرم اسلام(ص) به دیدگاه های ناقص درباره زنان پایان داد.

وی بیان کرد: رفتار و منش زهرا (س) در همه امور از جمله همسرداری، تربیت فرزند و نیکی به پدر و مادر الگوی واقعی است و بانوان باید در راه ایشان گام برداشته و خود را به رفتارهای آن بانوی بزرگ نزدیک کنند.

رضایی گفت: فاطمه (س) بانوی آگاه به زمان بود و با وجود مشغله های اجتماعی و خانوادگی، از مسائل و اتفاقات سیاسی غافل نبود و ولایت علی (ع) را در ادامه رسالت پیامبر گرامی اسلام (ص) پذیرفته بود.

وی ادامه داد: باید با شناخت درست راه فاطمه (س) جهت زنده نگه داشتن سنت پیامبر (ص) قدم برداریم و یکی از راه های آن، برگزاری باشکوه برنامه های سالروز میلاد آن حضرت است.

 اجرای موسیقی، استندآپ کمدی و شعرخوانی از بخش های دیگر این آئین بود.

۲۶ بهمن تا دوم اسفندماه هفته زن است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و حدود سه هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی آن به تحصیل علم مشغول هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.