فرشاد شریفی عصر روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود : برق ۱۳۰روستا در سه دهستان کوهستانی اشکور علیا، سفلی و شوئیل و برق ۱۰روستای دهستان رحیم آباد بالا به مرکزیت تول لات کماکان قطع است .

وی در خصوص راه های این بخش نیز گفت : تاکنون ۶۰ راه روستایی در بخش رحیم باد بر اثر بارش برف سنگین همچنان بسته است و تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

بخشدار رحیم آباد اظهارداشت: راه های اصلی و شریانی بخش رحیم آباد و مناطق اشکورات با تلاش یک تیم ثابت راهداری باز نگهداری شده است و امروز پنجشنبه سه اکیپ دیگر نیز برای بازگشایی راه های فرعی به این منطقه اعزام شده اند و هنوز در دهستان رحیم آباد پایین(بخش جلگه)  ۹ راه روستایی بازگشایی نشده است.

شریفی با اشاره به روزهای سخت و یخبندان  پیشرو گفت : تردد در محورهای کوهستانی این بخش در روزهای آینده با سختی و با زنجیر چرخ امکانپذیر است و مسافران باید دقت و احتیاط لازم را  در سفر به این بخش داشته باشند.

وی افزود: در بخش جلگه رحیم آباد ۷۰سانتیمتر و در بخش کوهستانی آن بیش از یک متر برف برزمین نشسته است.

وی یادآورشد: مدت چهارروز است که ارتباطات مخابراتی اعم از تلفن ثابت و مبایل در ارتفاعات این بخش قطع شده و در مناطق پایین دست نیز ارتباط مبایلی با اختلال مواجه است.

رحیم آباد یکی از بخش های شهرستان رودسراست که ۳۵هزار نفرجمعیت دارد که ۲۰هزار نفر آنها ساکن شهر رحیم آباد وبقیه در مناطق روستایی ساکن  هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.