دکتر پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به از صبح روز دوشنبه تا عصر سه شنبه مأموران اورژانس استان گیلان به ۴۱۸ مورد امداد رسانی به شهروندان گیلانی و مسافران انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۲۲ مورد مربوط به حوادث برفی شامل سرخوردگی‌ها، سقوط از سطح هم‌تراز، مسمومیت با منو کسید کربن است.

وی به فوت دو نفر در این مأموریت‌های اشاره کرد و گفت: یک مورد مربوط به یک مرد ۳۴ ساله بوده که در حین برف‌روبی و سقوط از ساختمان در محل حادثه فوت شد.

دکتر اسدی ادامه داد: مورد دوم نوجوان ۱۸ ساله‌ای بود که به گفته شاهدان صحنه در اثر ریختن برف از سقف ساختمان دچار ایست قلبی تنفسی شد و به رغم تلاش نیروهای اورژانس و همکاران بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به امداد رسانی و انتقال سه مادر باردار گرفتار در برف نیز اشاره و تصریح کرد: در مادر بارداری از روستایی در کلاچای به مراکز درمانی منتقل شد که با توجه به مسدود مسیر بر اثر بارش برف و صعب‌العبور بودن با کمک لودر و تراکتور شهرداری انجام شد.

رئیس اورژانس گیلان با بیان اینکه پس از رسیدن به محل حادثه اقدامات درمانی لازم درباره مادر ۲۵ ساله انجام و توسط فوریت‌های پزشکی رودسر به نزدیک ترین مرکز درمانی بیمارستان رامسر منتقل شد، ادامه داد: با توجه به بارش شدید برف و مسدود بودن اکثر خیابان‌های شهر مادر باردار ۳۵ ساله رودبنه ای به بیمارستان پیروز لاهیجان منتقل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.