مهندس ناصر پورامینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون برق بسیاری از مشترکان شهری و روستایی در این شهرستان قطع می باشد و تا این لحظه توانسته ایم بخش های کمی را به شبکه سراسری وصل کنیم که همان هم با نوسان و قطعی های پی در پی مواجه است.

 وی شکستگی تیرهای برق و سقوط درختان بر روی شبکه انتقال را مهمترین دلیل این قطعی ها عنوان کرد و گفت: بدلیل شدت باد و سنگینی برف و سقوط درختان بر روی سیم های برق و شکستگی تیرها و دکل های انتقال برق، خسارت سنگینی به این شبکه وارد شده است.

 مدیر امور توزیع برق رضوانشهر با اشاره به تلاش نیروهای این مدیریت برای برطرف کردن مشکل گفت: با توجه به گستردگی خرابی ها و حجم بالای خسارت وارده به شبکه برق شهرستان، همچنان تلاشها برای اتصال مجدد برق این مناطق در جریان است.

 پورامینی ادامه داد : کار نگهداری خطوط برق و تاسیسات آن در شهرستان رضوانشهر و پره سر به دلیل پراکندگی خانوارهای روستایی و سخت گذر بودن اغلب این مناطق در فصل زمستان و سرما به سختی امکان پذیر است.

 وی بیان کرد: این شهرستان با ۳۷ هزار  مشترک برق و یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر طول شبکه توزیع، دارای ۸۴۶ دستگاه پست توزیع برق به ظرفیت ۸۵ هزار و ۴۷۷ کیلو ولت آمپر برق می باشد.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و ۸۱۰ کیلومترمربع وسعت در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

 ارتفاع برف در مناطق شهری و جلگه ای حدود ۷۰ سانتی متر و در مناطق کوهستانی حدود ۲ متر می باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.