عظیم بلبل آبادی سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود :  پست های برق لاهیجان، لنگرود، رودسر، چمخاله، املش، رحیم آباد، سیاهکل و صومعه سرای 2 از ساعت 6 صبح امروز به علت بارش سنگین برف از مدار خارج شده اند.

وی عنوان کرد : همچنین چهار خط 230 کیلوولت و یک خط 400 کیلوولت نیز به علت بارش سنگین برف از مدار خارج شده است که ۵۴ اکیپ عملیاتی و اجرایی شرکت برق منطقه ای گیلان با استعداد ۱۹۵ نفر نیروی انسانی به صورت شبانه روزی از ساعت اولیه بارش برف در تلاشند تا هر چه سریع تر مشکلات و چالشها را حل کنند.
بلبل آبادی در خصوص علت قطعی برق بیان داشت: بارش شدید برف و ایجاد پدیده گالوپینگ، همچنین برخورد خطوط فشار ضعیف با خطوط فشار قوی و برخورد درختان مجاور دکل های برق با سیم های خطوط برق موجب از مدار خارج شدن خطوط شده است که قطعی برق را در مناطق شهری و روستایی در پی داشته است.
بلبل آبادی گفت : به منظور تسریع در خدمات دهی از استان مازندران نیز درخواست کمک شده است که با ملحق شدن اکیپ های عملیاتی استان مازندران هر چه سریع تر بر مشکلات و چالشها غلبه کنیم.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: در حال حاضر از حدود یک میلیون و چهار صد هزار مشترک برق،برق حدود 90 هزار مشترک قطع می باشد که در اسرع وقت تلاش خواهیم کرد تا همه مشکل این مشترکین مرتفع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.