به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرانزلی روز یکشنبه در این مراسم اظهار کرد: برای ساخت این واحد های مسکونی ۸۹ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است .

عبدالمجید جوانبخت افزود: واحد های دو خوابه مسکن مهر انزلی با اعتبار ۹۷ میلیون تومان تحویل شده که ۴۵ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۵۲ میلیون تومان سهم آورده اعضاء بود.

وی ادامه داد: در واحد های یک خوابه ۷۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هزینه صرف شده که ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان سهم آورده اعضا و ۴۵ میلیون تومان تسهیلات بانکی است.

جوانبخت خاطر نشان کرد : مقدار ۸ بلوک از واحد های مسکن مهر باقی مانده که در آینده نزدیک افتتاح و کلید آن به دست صاحبانش تحویل داده می شود.

افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری انزلی

در ادامه برنامه های نهمین روز از دهه فجر انقلاب در بندرانزلی پروژه های عمرانی شهرداری این شهر ساحلی نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

شهردار بندرانزلی روز یکشنبه در این مراسم اظهار کرد: در دهه فجر ۳۲ پروژه عمران شهری با اعتبار حدود ۲۲ میلیارد تومان در سطح شهر انزلی افتتاح و به بهره برداری رسد .

حسن پورقربان افزود: روکش آسفالت معابر اصلی انزلی و غازیان به مساحت ۶۵ هزار متر مربع، احداث پارک‌ شهید دوربین و پارک سوسر ، لکه گیری دستی آسفالت و مرمت معابر و بازسازی پل فلزی جزیره شهید بهشتی از جمله این پروژه ها بود.

وی یادآور شد: تکمیل فاز دوم طبقه فوقانی ساختمان شهرسازی و ساختمان آتش نشانی، ترمیم شکاف انبساط های پل ولایت غازیان، رنگ آمیزی مغازه‌های حاشیه شنبه بازار روگا و محوطه سازی مرکز بازدید تالاب انزلی، جدول گذاری و پیاده‌ روسازی نواحی مختلف شهر از دیگر پروژه های انجام شده در دهه مبارک فجر انقلاب امسال در سطح شهر انزلی است.

شهردار انزلی ادامه داد: شهرداری انزلی به جهت توجه بیش از پیش به امر ورزش همگانی و حرفه ای علاوه بر حمایت همه جانبه از  برپایی همایش های پیاده روی خانوادگی در طول سال دوبار مبلغ ۵۰ میلیون تومان به تیم فوتبال ملوان بندر انزلی پرداخت کرده و برای تیم استقلال شهرداری بندرانزلی نیز ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار سالانه مصوب شده بود که تا کنون ۳۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است .

بندرانزلی با حدود ۱۴۰ هزار نفرجمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.