رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: هفدهمین دوره رقابت های رنکینگ اسنوکر کشور در تهران برگزار و در نهایت اصغر وارسته از گیلان موفق به کسب مقام سوم شد.

سارنگ بزرگ چنانی افزود: این ورزشکار شایسته گیلانی که چندین دوره مقام های قهرمانی اسنوکر کشور را در اختیار دارد، در جریان این مسابقات نیز،  با درخشش خود پس از ورزشکارانی از تهران و آذربایجان شرقی روی سکوی سوم قرار گرفت و مدال برنز این مسابقات را کسب کرد.

وی ادامه داد: در هفدهمین دوره رقابت های رنکینگ اسنوکر قهرمانی مردان کشور ، ۷۰ ورزشکار برتر این رشته از استان های مختلف کشور  در تهران با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان گیلان بیان کرد: اسنوکربازان حاضر در این دوره از رقابتها  ابتدا در ۱۶ گروه چهارنفره و دو گروه سه نفره تقسیم و با هم به رقابت پرداختند که در نهایت اصغر وارسته با درخشش خود در مراحل مختلف صعود و سرانجام موفق به کسب مدال سومی شد.

بزرگ چنانی خاطرنشان کرد: اصغر وارسته که موفق به کسب مقام سوم هفدهمین دوره رنکینگ اسنوکر کشور شد، پیش از این نیز دو دوره مقام قهرمانی و سه دوره مقام سوم کشور را کسب کرده و همچنین رنکینگ اول کشور را نیز در این  رشته در اختیار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اسنوکر یکی از بازیهای معروف رشته بیلیارد بشمار می رود که خَوشبختانه استان گیلان در این بخش ، یکی از قطب های برتر در کشور محسوب و همواره ورزشکاران این استان در رقابتهای مختلف اسنوکر با درخشش خود عناوین قهرمانی و مدال های رنگارنگی را کسب می کنند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.