به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، ۴۸۵ پومسه‌ رو از استان های مختلف کشور حضور دارند که طی هفته های اول تا سوم این دوره از مسابقات در سالن ورزشی شهدای کلاچای رودسر استان گیلان با هم به رقابت می پردازند.

بر این اساس تکواندوکاران پومسه رو حاضر در این دوره از رقابت ها ، از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان،  تهران، قم - قزوین، همدان، مرکزی، کردستان و البرز حضور دارند که در سه بخش با هم رقابت می‌ کنند.

این رقابت‌ها در بخش انفرادی، ابداعی و تیمی برگزار می شود که تکواندوکاران پومسه رو در بخش انفرادی در رده‌ های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال و بالای ۵۱ سال با هم رقابت می کنند.

همچنین ورزشکاران حاضر در مسابقات بخش ابداعی در رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال و بالای ۱۸ به اجرای فرم می‌پردازند و در بخش تیمی‌ نیز رقابت ها میان رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال انجام می‌شود.

در جریان این رقابت ها ، ۴۰۱ تکواندوکار پومسه رو در بخش انفرادی و در رده های سنی مختلف برای اجرای فرم اعلام آمادگی کردند، همچنین در بخش ابداعی ۵۴ تکواندوکار پومسه رو به اجرای فرم می پردازند و در بخش رقابت های تیمی نیز ۳۱ تیم در رده ها سنی مختلف با هم رقابت می کنند.

همچنین هفته اول تا سوم دور برگشت رقابت های تکواندو پومسه منطقه یک بانوان کشور روز گذشته با حضور ۴۹۱ تکواندوکار پومسه رو در بخش کلاچای شهرستان رودسر استان گیلان آغاز شده بود.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.