شیرزاد روشن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عمده این طرحها به صورت متمرکز در روستای ییلاقی ارده بخش پره سر شامل آسفالت بافت روستایی، اجرایی سنگ فرش و غیره با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال بهره برداری شد.

هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رضوانشهر گفت: دولت تدبیر و امید با ارتقای بستر زندگی در روستاها و فراهم سازی زیرساخت هایی از قبیل آب، برق، گاز، راه روستایی، اینترنت، بهداشت و درمان و رونق اشتغال، گام های عملی در توسعه و آبادانی مناطق روستایی برداشته است.

وی گفت: توجه به روستاها و حرکت در جهت توانمندسازی روستائیان سبب کاهش نرخ بیکاری، حاشیه نشینی و افزایش تولید ملی می شود که این مهم به طور گسترده مورد توجه دولت تدبیر و امید بوده و در این راستا به موفقیت هایی نیز دست یافته است و بدون شک توسعه روستایی به معنای احیای بخش اقتصادی و فرصت های ایجاد ارزش افزوده در جغرافیای روستاهاست که با مدیریت منابع آب و خاک آغاز می شود.

 همچنین هفت پروژه در حوزه توزیع برق شهرستان با اعتباری معادل ۶۸ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

ناصرپورامینی در این رابطه افزود : این شهرستان با ۳۷ هزار  مشترک و یک هزار و یکصد کیلومتر طول شبکه توزیع برق، دارای ۸۴۶ دستگاه پست توزیع برق به ظرفیت ۸۵ هزار و چهارصد و هفتادو هفت کیلو ولت آمپر می باشد.

به گفته وی، همه روستاهای دارای سکونت دائم و بالای ۱۰ خانوار این شهرستان از نعمت برق سراسری بهره مند هستند.

علاوه بر این همزمان با دهه فجر ۶ طرح عمرانی توسط شهرداری پره سر با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال با امروز افتتاح شد.

شهردار پره سر با قدردانی از همکاری خوب مردم و اعضای شورای اسلامی شهر گفت: ما مدیون حمایت های مردم هستیم و امید است با تعامل و همکاری همه مدیران شهرستانی و بخش ونیز شوراهای اسلامی شهر بتوانیم در جهت رفع مشکلات مردم و توسعه عمران و آبادانی اهتمام لازم را داشته باشیم.

شهرام شهابی، احیای حقوق شهروندی را مهم ارزیابی کرد و افزود: اجرای طرح های جدید در مدیریت شهری به اشکال نوین، در تحقق جلب رضایت عمومی مردم جامعه تاثیر به سزایی دارد.

 وی در توضیح طرح ها گفت: این پروژه ها شامل جدول گذاری، فرش موزائیک و سنگ فرش، تعریض خیابان، آسفالت معابر شهری و خیابان ۲۰ متری می باشد، که برای بهره برداری از این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۹۰  میلیارد ریال هزینه شده است.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و دو شهر بنام های رضوانشهر و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.