حسن رستم زاد روز پنجشنبه اظهار کرد: ۶۰ شعبه در شهر آستارا و بخش مرکزی و ۲۴ شعبه در شهر و بخش لوندویل مستقر خواهد شد و با احراز هویت افراد در شعبه های اخذ آرا به صورت الکترونیکی، از رای تکراری جلوگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: جلسه ای با ۱۴ داوطلب تایید شده انتخابات در فرمانداری آستارا برگزار شد و آنها باید با حرکت در چارچوب قانون، زمینه حضور حداکثری مردم را در پای صندوق های رای فراهم کنند.

رستم زاد گفت: فعالیت مسئولان دستگاه‌های اجرایی و استفاده آنها از امکانات و تجهیزات دولتی بر علیه یا نفع داوطلبان ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می ‌شود.

وی اضافه کرد: آموزش دست اندرکاران و عوامل اجرایی انتخابات در حوزه انتخابیه آستارا به منظور سهولت برگزاری همه پرسی، از چند روز آینده آغاز خواهد شد.

فرماندار آستارا گفت: برگزار کنندگان انتخابات، امانت ‌دار مردم هستند و باید از رای مردم به عنوان حق الناس حفاظت کنند و این به عنوان اصل اساسی در انتخابات محسوب می شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در پنج استان، همزمان در دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از یک کرسی یا نماینده در مجلس شورای اسلامی برخوردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.