علی داودی سه شنبه شب پس از قهرمانی در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری جام فجر گرامیداشت مرحوم محمود نامجو در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت : در این رقابت ها وزنه های خوبی را مهار کردم و در نهایت نیز مقام قهرمانی این وزن را کسب کردم.

وی که در جریان رقابت های جام فجر یک کیلوگرم رکورد یک ضرب و سه کیلوگرم رکورد دو ضرب خود را ترقی داد،  بیان کرد: قبل از حضور در پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری جام فجر، تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و با آمادگی کامل در این دوره از رقابت ها حضور یافتم که مربیان نیز در تمرینات و اردوهای تیم ملی زحمات زیادی کشیدند.

وی اضافه کرد: پس از اتمام رقابت های جام فجر باید تمرینات خود را به طور جدی دنبال کنم تا در رقابت های قهرمانی آسیا حضور یابم که امید است در آن مسابقات نیز بتوانم مقام قهرمانی را کسب کنم.

علی داودی خاطرنشان کرد: اگر مقام قهرمانی آسیا را نیز به دست آورم به احتمال زیاد سهمیه المپیک را کسب می کنم که اگر موفق شوم با آمادگی کامل در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن حضور خواهم یافت تا شانس کسب مدال المپیک را داشته باشم.  

علی داودی ملی پوش دسته سنگین وزن تیم ملی وزنه برداری ایران در آخرین روز از پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری جام فجر گرامیداشت مرحوم محمود نامجو، با مهار وزنه ۲۰۱ کیلوگرم در حرکت یک ضرب، با مهار وزنه ۲۴۰ کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع ۴۴۱ کیلوگرم مقام قهرمانی و سه مدال طلای وزن ۱۰۹ + کیلوگرم را کسب کرد.

در پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر گرامیداشت مرحوم محمود نامجو، ۳۴ وزنه بردار از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ارمنستان، بنگلادش، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کامرون، اندونزی، عراق، اردن، قرقیزستان، مغولستان، نروژ و ترکیه از عصر روز یکشنبه در هفت وزن المپیکی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.