سید جلال سید محمدی روز سه شنبه همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر در این مراسم افزود : در شهرستان صومعه سرا طی این ایام ۲۸ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در حال بهره برداری است.
وی اظهار کرد : دولت توسعه زیر ساخت ها را در اولویت قرار داده و گواه آن افتتاح برنامه ها و پروژه های مختلف در زمینه های عمرانی و تولیدی اشتغالزایی در این ایام است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه زیرساختی گفت : از ۶۵۵ کیلومتر جاده‌های روستائی شهرستان صومعه‌سرا، ۵۹۳ کیلومتر آسفالت شده که این میزان  در ۱۳۵ روستا طی ۳ سال گذشته انجام شده است.
وی افتتاح چهار طرح مخابراتی صومعه سرا طی روز جاری از دیگر اقدامات زیرساختی دانست و افزود : برای افتتاح ۴ طرح مخابراتی در این شهرستان ۸۴میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که این طرح ها در روستاهای ملاسرا، لیفشاگرد، اباتر و خشکرودبار اجراشده تا خدمات مخابراتی مناسب به مردم ارائه شود.

عیادت و دلجویی مسئولان صومعه‌سرا از پدر و مادر شهید انوش پورعلی یکتا در اباتر و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای کودک ونوجوان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جشن انقلاب در مرکز فنی وحرفه ای دوگور این شهرستان از دیگر برنامه ها امروز بود.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزارنفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.