به گزارش خبرنگار ایرنا، با نواخته شدن زنگ انقلاب در مداس استان گیلان، مسئولان، مدیران و مربیان واحدهای آموزشی با حضور در جمع دانش آموزان در رابطه با انقلاب اسلامی، چگونگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و فداکاری ها و ایثارگری های شهدا سخن گفتند.
همزمان با به صدا درآمدن زنگ انقلاب در واحدهای آموزشی استان گیلان دانش آموزان و مسئولان مدرسه بار دیگر با آرمان های امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب و شهدا بیعتی دوباره بستند.
دانش آموزان استان گیلان نیز قبل از آغاز دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با آذین بندی مدرسه و کلاس های خود به استقبال آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رفتند.
به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برنامه های مختلفی در واحدهای آموزشی استان گیلان با هدف انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می شود.
برگزاری 40 ویژه برنامه میز مطالبه از مسئولان در قالب طرح نون، پنیر و صحبت، قصه گویی با عنوان چهل قصه انقلاب در مدارس ماسال و نمایش عروسکی (گل اومد بهار اومد) توسط اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهرستان، برگزاری مسابقه نقاشی و خاطره نویسی از جمله این برنامه هاست.
گیلان دارای بیش از 391 هزار دانش آموز است که در بیش از پنج هزار واحد آموزشی استان تحصیل می کنند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.