در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور تمامی مسئوولان محلی شهرستان املش گلباران مزار شهدای املش برگزار، سپس زنگ انقلاب به صورت نمادین در مدرسه دخترانه پروین املش نواخته  وآنگاه رژه موتوری در سطح شهر املش برگزار شد.

طی همین روز دیدار مسئوولان با امام جمعه شهرستان املش انجام شد. در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر گفت:بزرگترین مولفه پیروزی انقلاب اسلامی ،مردم بودند لذا ما باید در انجام کارها و خدمت رسانی به مردم شب و روز را نشناسیم و خدمت رسانی به این مردم را وظیفه خود بدانیم.

امام جمعه املش افزود: ما باید درتمام زمینه های اقتصادی،سیاسی، فرهنگی و...خودرا قوی کنیم دراین صورت خواهیم توانست برتوطئه های دشمن غلبهپیدا کنیم.

وی با ارزش به اینکه دشمن درپی تحت الشعاع قراردادن ارزش های انقلاب اسلامی است افزود:ما مسلح به نورحقانیت وایمان هستیم لذا دشمن نمی تواند درمقابل نوردوام بیاوردیکی ازنمونه های بارز این نور همین شهید سلیمانی بودودیدیم چگونه دشمن سردرگم وسرخورده شده است.

فرماندار شهرستان املش در این نشست گفت:دهه فجر دهه ی تشکر و قدردانی است.

محمدرنجبر افزود:انقلاب ما برای این بود که روح معنویت دین را در خود تقویت کنیم و قشر مستضعف را یاری کنیم ؛خودمان را براساس آرمانهای انقلاب هماهنگ و همراه نماییم.

وی در ادامه گفت:برای مردمی بودن انقلاب کارها و نقش های خوبی ایفاء شده است باید بیش از این خدمت گزار مردم باشیم.

مقام عالی دولت در املش گفت:شاه بیت ما در چندروز آینده حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت حداکثری در انتخابات ۲ اسفندماه است که انشاء الله تلاش کنیم انتخابات پرشوری را برگزار کنیم.

وی افزود: در دهه فجر امسال در شهرستان املش ۵۶ طرح و پروژه با اعتباری حدود ۳۱ میلیارد تومان در بخش های مختلف اقتصادی،عمرانی، برق،بهداشت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین  نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی ۱۷ هنرمند املشی  با حضور مسئوولان محلی شهرستان املش برگزار شد . در این نمایشگاه و فروشگاه که همه روزه از ساعت ۹صبح تا۱۸ عصر به روی علامندان باز است محصولاتی همچون عروسک ،لباس محلی،حصیربافی،چرم،چادرشب بافی،گلیم،آیینه کاری به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی و هنری سالن ارشاد اسلامی املش برپا شده است.

شهرستان املش با ۲بخش مرکزی و رانکوه در۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.