مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست دوم رقابت های لیگ دسته اول کشور معرفی شد.

علیرضا وهابی افزود : با توجه به اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، امید جمشیدی به عنوان داور دیدار تیم های سپیدرود رشت و علم و ادب تبریز معرفی شد که مهدی الوندی و  بهروز عالمی روشن نیز به عنوان کمک داور، جمشیدی را در این بازی همراهی خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین فرهاد امینی به عنوان داور چهارم در این دیدار حضور خواهد یافت و مختار مهدوی نیز به عنوان ناظر گروه داوری، در بازی تیم های سپیدرود و علم و ادب تبریز حضور می یابد.

وی به دیدار سایر تیم های گیلانی در لیگ دسته اول اشاره و بیان کرد: در هفته بیست و دوم این رقابت ها نیز تیم داماش باید در کرمان به مصاف تیم مس این شهر برود و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز باید در دیداری خارج از خانه رو در روی تیم خوشه طلایی ساوه قرار گیرد.

تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با کسب ۱۹ امتیاز در مکان شانزدهم و علم و ادب (شهرداری) تبریز با کسب ۱۰ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.