محمد ربیعی عصر شنبه پس از شکست مقابل تیم فجر سپاسی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: پس از گل مساوی که به ثمر رساندیم روی ضد حمله و غفلت بازیکنان گل دوم دریافت کردیم .

وی اضافه کرد: در نیمه دوم چند فرصت برای گل زنی داشتیم که نتوانستیم  به گل مساوی برسیم با این وجود به تیم فجر تبریک می گویم .

قضاوت داور خوب نبود

سرمربی تیم مس رفسنجان در مورد قضاوت داور این بازی هم اظهار داشت: قضاوت خوبی از سوی داور بازی شاهد نبودیم و در نتیجه بازی نقش داشت. تیم حریف روی پرتاب اوت که به اشتباه داور به نفع آنها گرفته شد گل زدند با این حال از داور راضی نیستم.

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و مس رفسنجان در هفته پانزدهم مسابقات فوتبال دسته یک کشور عصر شنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم میزبان پایان یافت.

 با پایان یافتن هفته پانزدهم تیم نود ارومیه با ۲۹ امتیاز در صدر جدول قرارگرفت ، تیم گل ریحان البرز هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم شد  و فجر سپاسی هم با ۲۷ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

تیم قشقایی هم با ۱۳ امتیاز مکان چهاردهم را به خود اختصاص داد.

در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور ( جام آزادگان ) ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۸ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

تیم‌های ملوان و شهرداری تبریز که روزگاری در لیگ برتر حضور داشتند  به ترتیب با ۱۱ و پنج امتیاز در رده هفدهم و هجدهم جدول قرار دارند

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.