عظیم جزیده یکشنبه شب پس از پیروزی تیمش در مقابل تیم فولاد سیرجان در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در گیم اول بازی را خوب شروع نکردیم و بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند و به همین دلیل نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: از گیم دوم رفته رفته به بازی مسلط شدیم و با انجام تعویض‌های هدفمند، حمایت پرشور هواداران، استفاده از نقاط ضعف تیم حریف و برهم خوردن تمرکز تیم فولاد سیرجان، در نهایت بازی را به نفع خود به پایان رساندیم.

سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس افزود: تیم فولاد سیرجان واقعا در وقت‌هایی از بازی، تیم ما را اذیت کرد و از کیفیت خوبی برخوردار بود و بطور حتم جایگاه این تیم بالاتر از آن چیزی است که امروز در آنجا قرار دارد زیرا بازی خوب و با کیفیتی را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به بازی‌های شهرداری گنبد در لیگ برتر والیبال کشور، افزود: از بین تمام بازی‌هایی که در لیگ سال جاری برگزار کردیم می‌توان بازی مقابل فولاد سیرجان را سخت‌ترین آنها عنوان کرد.

سرمربی تیم فولاد سیرجان نیز در پایان این بازی به خبرنگار ایرنا گفت: ۶ بازیکن ما مصدوم بودند و در بسیاری از نقاط زمین بازیکنان خود را به همراه نداشتیم و این موضوع یکی از دلایل باخت در این دیدار بود.

محمدرضا دامغانی افزود: امروز با بازیکنان جوان و ذخیره به دیدار تیم قدرتمند شهرداری گنبدکاووس آمدیم و از بازی بازیکنان رضایت دارم زیرا با شهامت جنگیدند.

وی افزود: با کمبودهای موجود و مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان خود، باخت ما در خانه حریف غیرمنتظره نبود و این پیروزی را به تیم میزبان و هواداران پرشور آن که نقش موثری در پیروزی تیم خود داشتند، تبریک می گویم.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور شامگاه یکشنبه در خانه خود پذیرای تیم فولاد سیرجان بود که با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی دست یافت؛ با این پیروزی تیم شهرداری گنبدکاووس با کسب ۱۳ امتیاز از هفت بازی خود در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.