مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میکاییل ایمن تراج دروازه بان بندر ترکمنی فوتبال کشور به عنوان بازیکن آزاد، طی توافق با مسئولان تیم فوتبال سپیدرود رشت به عضویت این تیم درآمد و با قرمزپوشان رشتی قرارداد رسمی امضاء کرد.

رادنی دیدار افزود: ایمن تراج ۲۵ ساله اهل شهرستان بندرترکمن استان گلستان است و ۱۸۴ سانتی متر قد دارد که این دروازبان سابقه حضور در تیم های اتکای گلستان، فولاد یزد، خونه به خونه مازندران و کارون اروند خرمشهر را دارد و از دروازه این تیم ها در رقابت های لیگ دسته اول کشور حراست کرد.

وی بیان کرد: این دروازبان اهل استان گلستان به عنوان بازیکن آزاد به جمع سپیدرودی ها ملحق شد تا در ادامه دور برگشت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با پیراهن تیم سپیدرود در میادین حضور یابد .

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: ایمن تراج هنگام حضور در تیم خونه به خونه بابل با نادر دست نشان سرمربی فعلی سپیدرود رشت کار کرده بود و وی با تیم خونه به خونه بابل به فینال جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد و در مسابقه فینال برابر استقلال تهران به میدان رفت اما با شکست یک بر صفر از رسیدن به قهرمانی بازماند.

دیدار خاطرنشان کرد: پیش از این نیز تیم فوتبال سپیدرود رشت در نقل و انتقالات زمستانی با بابک عبدالله زاده، محمد شادکام، فرزاد محمدی، ابوالفضل قربانی، میثم کریمی و وحید سبزی قرارداد منعقد کرده بود و همچنین سیدمهدی اسلامی، امید سام کن، محمدرضا زینال خیری، مجتبی محبوب مجاز، میثم فردوسی، احسان پیرهادی، امیر تیزرو، میلاد تولایی، محمد روشندل و ایمان شوریابی در نیم فصل از سپیدرود جدا شدند.

تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، سپیدرود رشت با کسب ۱۹ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.