مهدی ولی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : حدود ۳۳ هزار نسخه دارویی نیز توسط حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان گیلان انجام شد.

وی بیان داشت : برگزاری اردوی بقاء در شرایط سخت در اردوگاه چاف، دریافت ۵۰۰ محموله واکسن مننژیت برای حجاجدر سال ۹۸، برگزاری کمیسیون های مشورتی حجاج، واکسیناسیون مننژیت حجاج، اجرای طرح ملی فشار خون همزمان با برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان، دریافت واکسن "ب ث ژ" از انستیتو تهران، انجام رایگان سنجش فشار خون و تست قندخون با همکاری استانداری درطرح جلوگیری از کم تحرکی زنان در لاکانشهر و واکیسناسیون زائران عتبات عالیات در اربعین از جمله اقدامات حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر گیلان در این مدت است.

وی رفع آلام و کمک به سلامت انسان‌ ها را بخشی از وظایف جمعیت‌ هلال احمر عنوان و اظهار کرد : از اولویت ‌های جمعیت هلال‌ احمر در حوزه سلامت، کمک به تامین سلامت آسیب ‌دیده‌ترین بخش جامعه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان توجه به ارزش‌های سازمانی این جمعیت را بسیار ضروری دانست و خاطر نشان کرد : ارائه خدمات جمعیت هلال احمر به مردم باید شایسته و بایسته انجام شود و با رعایت استانداردها در ارائه خدمات سلامت به نیازهای اساسی مردم توجه جدی داشت.

وی با اشاره به راه اندازی مجتمع خدمات درمانی، توانبخشی و دارویی در گیلان اضافه کرد: این مرکز توسط جمعیت هلال احمر در یک مکان در خور شان مردم استان در رشت راه اندازی شده و در زمان حاضرداروخانه جمعیت هلال احمر در آن مستقر شده و خدمت رسانی می کند، در آینده نزدیک نیز حوزه درمان و توانبخشی با حمایت خیرین به زودی بهره برداری می شود.

مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت : این جمعیت، در بخش BHCU  و RDH  "تیم های درمان اضطراری" به ترتیب دارای ۱۶ تیم و ۶ تیم است که با ۳۶۹ نفر داوطلب با تخصص های مختلف درمان اضطراری هموطنان را در زمان بروز حوادث پوشش می دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.