مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم دارای سابقه حضور در لیگ برتر  عصر یکشنبه هفته آینده در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول کشور رو در روی هم قرار می گیرند.

رادنی دیدار افزود: این مسابقه ، در اهواز برگزار  و تیم فوتبال سپیدرود رشت در این بازی ، میهمان تیم استقلال خوزستان خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به کسب نتیجه مساوی خانگی تیم سپیدرود رشت در دیدار قبلی، سرخپوشان رشتی در این بازی خارج از خانه نیازمند کسب امتیاز هستند تا از تیم های انتهای جدولی فاصله بگیرند و به همین دلیل تیم سپیدرود برای کسب پیروزی مقابل استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: با این وجود، کادر فنی و بازیکنان سپیدرود رشت مهیا و آماده رویارویی با تیم فوتبال استقلال خوزستان هستند و امیدواریم که در نهایت سرخپوشان رشتی با ارایه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند و کسب نتیجه مطلوب و افزایش فاصله خود  با تیم های انتهای جدولی  به تیم های میانه جدول نزدیکتر شوند.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: این تیم روز جمعه با پرواز مستقیم به اهواز خواهد رفت و تا قبل از روز یکشنبه و رویارویی با تیم فوتبال استقلال خوزستان، دو جلسه تمرین برگزار می کند تا با آمادگی کامل در این دیدار خارج از خانه حضور یابد.

دیدار خاطرنشان کرد: خوشبختانه هومن ربیع زاده و نوید حیدری که در بازی قبلی سپیدرود محروم بودند، تیم خود را برابر استقلال خوزستان همراهی می کنند اما محمود خمیسی به دلیل محرومیت در این بازی حضور ندارد، ساسان شیرمردی و پویا نزهتی نیز همچنان مصدوم هستند و برابر تیم استقلال خوزستان غایبند.

تا پایان هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، استقلال خوزستان با کسب ۲۰ امتیاز در مکان چهاردهم و سپیدرود رشت با کسب ۱۹ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.