رئیس هیات گلف استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه اردوی تیم ملی وودبال به میزبانی گیلان برگزار می شود، نخستین و حساسترین ایستگاه غربال ملی پوشان اعزامی به بازی های آسیایی ساحلی ۲۰۲۰ در این استان انجام خواهد شد.

سارا نوروزی افزود: با توجه به تصمیم فدراسیون گلف، اردوی انتخابی تیم ملی وودبال اعزامی به بازی های آسیایی ۲۰۲۰ ، نیمه اول اسفندماه سال جاری در گیلان برپا خواهد شد تا ملی پوشان حاضر در این اردو به مرز آمادگی کامل برسند.

 وی ادامه داد: در این اردو ، نفرات منتخب به منظور عضویت قطعی در تیم ملی با یکدیگر به رقابت بپردازند که این امر باعث می شود تا اردوی وودبال در گیلان از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

وی که عضو شورای فنی وودبال کشور نیز است، بیان کرد: خوشبختانه کمیته ملی المپیک از اعزام تیم ملی وودبال به بازی های آسیایی ساحلی حمایت کرده که این رقابت ها به عنوان معتبرترین رویداد در تاریخ فدراسیون می باشد و این انتظار را داریم که نفرات منتخب تیم ملی وودبال بهترین عملکرد خود را در بازی های آسیایی ساحلی به نمایش بگذارند.

رئیس هیات گلف گیلان اضافه کرد: البته ملاک انتخاب ملی پوشان وودبال مجموعه عملکرد بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی با نظارت و راهبری شورای فنی و مربیان تیم ملی است که این عملکرد بررسی تا بهترین نفرات به عضویت تیم ملی درآیند.

سارا نوروزی خاطرنشان کرد: بازی‌های آسیایی ساحلی ۲۰۲۰ در ۱۶ رشته ورزشی در شهر سانیا کشور چین برگزار می شود که رشته وودبال ساحلی ایران نیز در این دوره از رقابتها حضور می یابد.

وودبال که در ایران زیر نظر فدراسیون گلف فعالیت داد، ترکیبی از رشته های گلف و چوگان است که تمام ابزار و وسایل آن از چوب تهیه شده و در عین سادگی قوانین و بازی آن، از قابلیت دسترسی بالایی برای همه افراد جامعه برخوردار است.

رشته وودبال فدراسیون جهانی و آسیایی دارد که مقر آن در تایوان و مالزی است و  علاوه بر عضویت کشورهای آسیایی ، چندین کشور نیز از اروپا، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی و آفریقا نیز در آن عضویت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.