سید عیسی مهدوی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری در فرمانداری تالش اظهار کرد: با توجه به نگاه جهانیان به انتخابات دوم اسفند ماه در ایران، باید با حضور پرشور، نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی افزود: صلاحیت ۱۱ داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تالش تایید شده است و برای برگزاری سالم و شکوهمند انتخابات در این شهرستان، از آمادگی لازم برخوردار هستیم.

وی ادامه داد: همه اداره ها با ستاد انتخابات شهرستان همکاری کنند و در صورت نیاز، تجهیزات و نیروی انسانی مجموعه خود را در اختیار ستاد قرار دهند.

مهدوی گفت: مدیران و کارکنان اداره ها و نهادهای دولتی در ساعات اداری فعالیت انتخاباتی نکنند و ارائه تجهیزات و امکانات دولتی به داوطلبان و ستادهای آنان، جرم است و حتی به عزل کارمند منجر می شود.

فرماندار تالش دهه فجر امسال را مهمتر از سال های قبل دانست و گفت: در طول چهل سال عمر انقلاب، دشمنان از همه توان خود برای مقابله با ایران بهره گرفتند، اما در بسیاری زمینه ها به پیشرفت های چشمگیری دست یافتیم.

مهدوی افزود: به برکت خون شهدا و پایبندی مردم به ولایت، ۴۰ سال دوم انقلاب را با رهنمودهای مقام معظم رهبری آغاز کرده ایم و دشمنان، مطمئن باشند توطئه هایشان به جایی نمی رسد و توسعه ایران در همه بخش ها ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: طرح های مختلف عمرانی و خدماتی در تالش بمناسبت دهه فجر افتاح خواهد شد و برنامه های این دهه باید باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود و از لحاظ کیفی و کمی مورد توجه قرار گیرد.

مهدوی تشکیل ستادهای دهه فجر در همه اداره ها، بخشداری ها و جامعه عشایر را خواستار شد و از کمیته بانوان ستاد دهه فجر نیز خواست، برنامه های متنوع ورزشی را اجرا کند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.