تیم های فوتبال سپیدرود و نود ارومیه عصر دوشنبه در هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد تا پس از هشت شکست متوالی ، طعم شیرین پیروزی را بچشد.

این دیدار در یک هوای سرد زمستانی و در زیر بارش شدید باران برگزار شد که گاهی اوقات شدت باران به حدی بود که بازیکنان دو تیم به سختی توپ را در زمین به حرکت در می آورند اما در نهایت این بازی انجام و به اتمام رسید.

البته به دلیل بارش شدید باران و همچنین سردی هوا ، دور بودن ورزشگاه سردارجنگل رشت نسبت به مرکز شهر و عدم نتیجه گیری مناسب سپیدرود در چند بازی گذشته، استقبال بسیار کمی از این بازی شد و نزدیک به یکهزار تماشاگر خود را به ورزشگاه رسانده تا با در دست داشتن چتر، این بازی را تماشا کنند.

به دلیل تاخیر در ورود آمبولانس و همچنین عدم حضور ماموران نیروی انتظامی مسابقه با تاخیر آغاز شد و نکته جالب توجه نیز حضور همزمان سه دستگاه آمبولانس در این دیدار بود که پس از ورود آمبولانس ها و همچنین ورود نیروی انتظامی، این بازی شروع شد.

تعدادی از هواداران سپیدرود نیز به دلیل شرایط نامساعد مالی باشگاه سپیدرود رشت ، با نصب بنرهایی در ورزشگاه  توجه مسئولان را به شرایط بد مالی و پنجره بسته نقل و انتقالات این تیم جلب کردند و خواهان حمایت از تیم سپیدرود شدند.

یحیی بهاری سرپرست تیم فوتبال نود ارومیه پس از یک اعلام ضربه ساده برای سپیدرود با علی بهارمست سرپرست و رضا نیک نظر یکی از مربیان سپیدرود درگیر شد که در نهایت، میثم حیدری داور این دیدار رای به اخراج هر سه نفر را داد که این امر با اعتراض تماشاگران سپیدرود و سایر اعضای کادر فنی این تیم نیز همراه بود.

پس از حدود دو دقیقه از اخراج نیمکت نشینان سپیدرود و نود ارومیه ، پیمان پورصادقی یکی از بازیکنان نود ارومیه به دلیل خطای سنگین بر روی یکی از بازیکنان سپیدرود ، از زمین بازی اخراج شد اما وحید بیاتلو سرمربی نود ارومیه به دلیل این تصمیم داور، تیم خود را از زمین مسابقه بیرون کشید و در روند اجرای بازی خلل ایجاد کرد.

این کار سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه باعث شد تا وقفه حدود پنج دقیقه ای در بازی ایجاد شود اما پس از آن و با وساطت مسئولان برگزاری این دیدار، دوباره تیم نود ارومیه به زمین بازی برگشت و به بازی خود برابر تیم سپیدرود رشت ادامه داد.

البته این پایان ماجرا نبود و در ادامه این دیدار نیز ، محمد زینالی از تیم فوتبال نود ارومیه و نوید حیدری از تیم فوتبال سپیدرود رشت با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند تا اخراج های این دیدار به عدد شش افزایش یابد.

با به صدا درآمدن سوت پایان این دیدار توسط داور این مسابقه، بازیکنان ، کادرفنی و تماشاگران سپیدرود به دلیل این پیروزی بسیار خوشحال بودند چون پس از هشت شکست متوالی ، طعم شیرین پیروزی را چشیدند.

اما در نقطه مقابل ، نیمکت نشینان و تعدادی از بازیکنان تیم نود ارومیه که به دلیل شکست در این دیدار بسیار ناراحت بودند، همچنان به گروه داوری این مسابقه معترض بودند اما پس از لحظاتی آنان نیز به سمت رختکن رفتند.

پیش از این دیدار و تا پایان هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، نود ارومیه با کسب ۳۵ امتیاز در مکان سوم و تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب ۱۵ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.