طاهره تونگو روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در فرمانداری بندرانزلی با اشاره به بازرسی مستمر بازرسان از بازار پس از افزایش نرخ سوخت اظهار کرد: متخلفان به پرداخت  ۱۰۳ میلیون و ۵۷۱ هزار جریمه محکوم شدند. 

وی افزود: در روزهای گذشته ۳۹ تن شکر توسط اداره صنعت و معدن و تجارت و با همکاری اتاق اصناف، اتحادیه و خواربار فروشان و بخشداری ، در سطح شهرستان بندرانزلی توزیع شد.

تونگو ادامه داد: با پایش نحوه توزیع و قیمت ها در بازار ، به دلیل پراکندگی مراکز توزیع خوشبختانه در حال حاضر مشکل خاصی در بازار وجود نداد.

وی خاطر نشان کرد: ۲ تن گوشت با قیمت مصوب کیلویی ۴۰ هزار تومان نیز در فروشگاه های زنجیره ای توزیع شد و پیگیری برای جذب مقدار بیشتری از گوشت و توزیع آن در بین مردم ادامه دارد.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار بندرانزلی با تاکید به لزوم توجه بیش از پیش اتحادیه نانوایان به پایش نانوایی های شهرستان در خصوص میزان و کیفیت پخت نان تصریح کرد: نان یکی از کالاهای مصرفی مورد نیاز  بر سفره همه افراد جامعه اعم از غنی و فقیر است و با توجه به اینکه در چند سال گذشته کوتاهی هایی در این راستا صورت گرفته از اتحادیه نانوایان شهرستان انتظار می رود بررسی و پیگیری لازم در این خصوص را انجام دهد.

تونگو با بیان اینکه بازرسی ها باید تداوم داشته باشد تصریح کرد: رفع نیاز مردم در تامین کالاهای اساسی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد تنظیم بازار است و کنترل و هماهنگی و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا در اولویت برنامه های این ستاد است که بر این اساس انتظار داریم علاوه بر هوشیاری اتحادیه ها ،  بازرسی ها تداوم داشته باشد.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.