علی اوسط اکبری مقدم چهارشنبه شب در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان در رشت اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه ها برای بیش از ۱۰ هزار نفر اشتغال غیر دائم و ۳۰۰ نفر اشتغالزایی دائم ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: برای ۱۸ پروژه  از این ۷۲۹ پروژه ، بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و ۲۲ پروژه در حد چهار میلیارد تومان اعتبار  هزینه شده است.

اکبری مقدم خاطر نشان کرد: این آمار اولیه است و انتظار می رود پروژه های آماده بهره برداری برای ایام دهه فجر بیشتر از این تعداد  باشد.

معاون  هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با یادآوری اینکه در دو مقطع زمانی هفته دولت و دهه فجر  پروژه های مختلفی در استان به بهره برداری می رسد،  بیان کرد:  مدیران و فرمانداران باید در  ایام الله دهه فجر دستاوردها را برای مردم تبیین کنند تا در اعتلای آرمان های انقلاب گام های موثرتری برداریم.

مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این جلسه  به برنامه های پیش بینی شده در این  بخش برای ایام مبارک دهه فجر اشاره و بیان کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی فجر، اکران همزمان فیلم فجر برای پنجمین دوره متوالی و برگزاری فینال کتابخوانی از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای دهه فجر است.

فیروز فاضلی همچنین اجرای نمایش های خیابانی، اکران فیلم، مسابقه نقاشی رونمایی از کتاب با موضوع انقلاب تئاتر، موسیقی و نمایشگاه های هنری را از جمله برنامه های دیگر پیش بینی شده این اداره کل برای این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.