در جریان این رقابت ها و در دیدارهای برگزار شده ، تیم های فوتسال پارگوم تالش و هیات فوتبال فومن برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند و یک دیدار نیز با نتیجه مساوی به اتمام رسید.

در این مسابقات و در بازی های انجام شده ، تیم های فوتسال دخانیات گیلان و لاهیگ لاهیجان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت تا هر تیم یک امتیاز از این دیدار را کسب کند.

تیم فوتسال دخانیات گیلان که در چند هفته اخیر نتوانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند، در این دیدار نیز به نتیجه مساوی رضایت داد تا همچنان از تیم های صدر جدولی فاصله گیرد و شانس قهرمانی این تیم نیز کاهش یابد.

همچنین در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها ، تیم های فوتسال فرهنگ کوثر آستارا و هیات فوتبال فومن به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتسال هیات فومن در یک بازی برتر با نتیجه چهار بر یک برابر حریف خود به برتری رسید تا فومنی ها با این پیروزی به صدر جدول این مسابقات نزدیکتر شوند.

اما در یکی از حساس ترین بازیهای هفته ششم لیگ برتر گیلان، تیم های فوتسال پارگوم تالش و کیامیدان لاهیجان مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتسال پارگوم تالش با نتیجه دو بر یک حریف خود را مغلوب کرد تا همچنان در صدر جدول این رقابت ها قرار گیرد.

در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته ششم، تیم فوتسال پارگوم تالش با کسب ۱۳ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، تیم فوتسال فرهنگ کوثر آستارا نیز با کسب ۱۱ امتیاز در مکان دوم است و تیم فوتسال هیات فومن نیز با کسب ۹ امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.