دیدار این دو تیم شامگاه سه شنبه در چارچوب رقابتهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس که در قعر جدول رده بندی جای دارد، در این بازی تمام تلاش خود را برای پیروزی و بقا در لیگ برتر انجام داد و در نهایت با انجام یک بازی خوب توانست به پیروزی چهار بر یک دست یابد.

نماینده هرمزگان در لیگ برتر فوتسال در این دیدار با ترکیب محمد بنی اسدی،  محمد زاهدی، امین نصراله زاده، بهزاد میری زاده، اسحاق سورغالی، میلاد چراغی، مهرداد قنبرزاده، ناصر حاجی، امیر خون جهان، عارف شبانگرد و محمد خرم با هدایت عباس روز پیکر بازی کردند.

نیمه اول این بازی با شروع طوفانی آذرخش همراه بود و دو گل زود هنگام میزبان، ترس را بر حریف وارد کرد و اگر بازیکنان تیم آذرخش در زدن توپ های آخر دقت بیشتری می کردند حداقل سه گل دیگر در دروازه حریف جای می دادند ، اما در نهایت نیمه نخست آذرخش با دو گل به رختکن رفت.

  در نیمه دوم باز هم آذرخش تیم برتر میدان بود و در ادامه بازی نیز در نتیجه تلاش شاگردان عباس روز پیکر ، اسحاق سورغالی گل سوم و چهارم را برای تیم آذرخش بندرعباس به ثمر رساند.

آذرخش که پیش از این بازی در نگرانی بقا در لیگ برتر به سر می برد، با پیروزی در این دیدار ۲۳ امتیازی شد و به ماندنش در لیگ امیدوار شد.

 تنها گل تیم سوهان محمد سیما را روح الله ایثاری برای این تیم به ثمر رساند.

رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشوردر حال حاضر با شرکت ۱۴ تیم در حال برگزاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.