مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت : هفته نخست از دور برگشت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور از عصر سه شنبه ۱۷ دی ماه آغاز می شود.

میثم محبوب افزود : با توجه به اعلام سازمان لیگ کشور تیم فوتبال داماش گیلان در هفته اول دور برگشت لیگ دسته اول ، میزبان تیم رایکا بابل است و این دو تیم عصر سه شنبه در ورزشگاه سردار جنگل رشت رو در روی هم قرار می گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به تغییر کادر فنی تیم داماش و حضور مازیار ربیعی فر به عنوان سرمربی جدید داماش امیداوریم که این تیم با پیروزی در این بازی دور برگشت را آغاز کند تا کادر فنی جدید نیز در اولین گام هر سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کند.

وی بیان کرد: به طور حتم کادر فنی و بازیکنان داماش گیلان فریب جایگاه تیم رایکا بابل را در جدول رده بندی نخواهند خورد و با تمام قدرت رو در روی این تیم حضور خواهند یافت تا با ارایه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند هر سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش اضافه کرد: همچنین از تماشاگران و طرفداران پر شور داماش نیز انتظار داریم تا با حضور گسترده خود در ورزشگاه سردار جنگل رشت همانند همیشه یار و یاور تیم خود باشند تا داماشی ها با تکیه بر طرفداران خود برابر تیم رایکا به یک پیروزی پرگل دست یابند.

در پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش گیلان با کسب ۲۵ امتیاز در مکان هشتم و تیم رایکا بابل با کسب ۱۳ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در هفته پایانی دور رفت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، سیامک فراهانی سرمربی داماش گیلان از سمت خود کناره گیری کرد که طی روز گذشته (شنبه) از سوی مسئولان باشگاه داماش، مازیار ربیعی فر به عنوان سرمربی جدید داماش معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.