به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری با اشاره به خشم و اندوه ملت شریف ایران در به‌ شهادت رساندن سردار رشید اسلام و انقلاب (حاج قاسم سلیمانی) از سوی سران شیطانی استکبار جهانی افزود: دلاوری سپهبد سلیمانی مایه فخر و مباهات ایرانیان و مسلمانان مبارز در جای‌جای گیتی بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی مظهر غیرت و شجاعت و نیز امید مسلمانان جهان و مستضعفان برای سرنگونی ظالمان و ستمکاران بود، اظهار کرد: سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید اما شهادت این فرمانده بزرگ جبهه مقاومت، برای جهان اسلام ضایعه‌ ای بزرگ و جبران‌ ناپذیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به انتصاب بی‌درنگ جانشین سردار سلیمانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) هر پرچمی که از دستان توانمند سرداری بیفتد از سوی سرداری دیگر برافراشته خواهد شد.

وی ترور سردار سلیمانی را نشانه نادانی و عجز سران استکبار جهانی عنوان و اضافه کرد: شهادت سپهبد سلیمانی اگر چه ضایعه‌ای بزرگ است اما خدشه‌ای در توان دفاعی کشور و جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد.

وی اظهار داشت: مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ۱۰ صبح فردا (دوشنبه) با سخنرانی آیت الله فلاحتی نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان در مصلی امام خمینی رشت برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.