ارسلان زارع روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی با موضوع عفاف و حجاب افزود: کوشش بر اینست در حوزه عفاف و حجاب اقدامات ایجابی بیشتر در دستور کار قرار گیرد چرا که اصل حجاب یک امر دینی و واجب شرعی است و بر اساس بررسی های به عمل آمده در حوزه  جامعه شناسی و روانشناختی موجب آرامش روح و روان است. 
وی با بیان اینکه یقینا نقص هایی هم وجود دارد اظهار داشت: باید تلاش کرد موضوع عفاف و حجاب با اهتمام مدیران، مردم ،قوانین و دستورالعمل ها در جامعه نهادینه شود؛ در صورت درونی و نهادینه سازی این امر آسییب ها کمتر خواهد بود.
وی با بیان اینکه دستگاه های آموزشی و فرهنگی استان در انجام طرح نماز جزو استان های برتر کشور هستند گفت: البته به این برتری قانع نیستیم و الزام داریم این طرح به شکل گسترده و فراتر از پیش بینی آموزش پرورش در همه مدارس اجرایی شود .
 زارع با بیان اینکه همه شهرداری ها دارای بودجه فرهنگی هستند  از همه متولیان فرهنگی ، دستگاه های دولتی و غیر دولتی خواست در تعامل با یکدیگر در راستای اعتقاد درونی و تعمیق باورها در حوزه یادشده بکوشند.
فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست گفت: مشکلات در حوزه عفاف و حجاب بهم پیوسته و فارغ از فضای عمومی کشور نیست.
سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه دشمن 25 سال جنگ نرم در حوزه فرهنگ را آغاز کرده است ، افزود: نباید مسئولیت ها در این حوزه را پاس کاری کرد چرا که اگر مشکلی بروز یابد دامن همه را خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه عفاف و حجاب در دانشگاه ها باید کنترل شود ، تاکید کرد: در مقوله عفاف و حجاب نباید فضای مجازی را نادیده گرفت و پیشنهاد می کنیم کمیته ای در این راستا ایجاد شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.