در این مراسم که بعد از نماز ظهر و عصر امروز برگزار شد، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه گیلان با حضور در این تجمع در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه،ضمن محکومیت به‌ جنایت آمریکایی ها خشم و انزجار عمیق خود را علیه این اقدام شیطانی و شرورانه استکبار جهانی به‌ ویژه تروریسم دولتی آمریکا و صهیونیسم بین‌ الملل اعلام کردند.

دانشگاهیان شرکت کننده در این تجمع خواستار انتقام جنایت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی از آمریکائیها و ایادی خیره سرشان شدند.

همچنین مراسم سوگواری شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جمعه شب با حضور گسترده مردم در گلزار شهدای رشت برگزار شد، شرکت کنندگان در این مراسم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ترور این سردار بزرگ اسلام را محکوم کردند.

دانشگاه گیلان با ۱۰ دانشکده و یک واحد پردیس و دو پژوهشکده و ۵۸۴ عضو هیات علمی،حدود ۱۷ هزار دانشجو به عنوان بزرگترین مراکز آموزش عالی در منطقه شمال کشور مشغول به فعالیت های آموزشی و پژوهشی است و سالانه حدود چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو را در ۵۴۴ رشته – گرایش در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس و مجازی پذیرش می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.