مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هشت قایقران برتر در دو بخش کایاک و کانو به همراه کادر فنی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام مردان در مرحله جدید اردوی این تیم حضور یافته که از این تعداد، دو قایقران و یک مربی از گیلان هستند.

مرتضی ورزلدوست افزود: با توجه به اعلام فدراسیون قایقرانی ، پیمان قویدل و علی آقامیرزایی دو قایقران باسابقه و شایسته استان گیلان در بخش کایاک، در اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام در جزیره قشم حضور یافته اند.

وی ادامه داد: همچنین ایرج اقلیمی مربی باسابقه قایقرانی گیلان و کشور نیز ، به عنوان مربی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام در اردو حضور یافته تا ملی پوشان زیر نظر این مربی ارزشمند، مراحل آمادگی خود را ادامه دهند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشور به مدت حدود دو ماه در جزیره قشم ادامه می یابد تا ملی پوشان کشور با آمادگی کامل در رقابت های انتخابی المپیک حضور یابند.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: امیدواریم که پیمان قویدل و علی آقامیرزایی دو ملی پوش شایسته گیلانی با درخشش در اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام، به همراه این تیم در مسابقات انتخابی المپیک حضور یافته و در نهایت موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.