ملی پوش شمسیربازی آذربایجان شرقی و دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی اندونزی 2018 گفت: انگیزه های زیادی برای حضور در المپیک 2020 دارم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فرزاد باهر ارسباران در خصوص اردوهایی که در حال حاضر زیر نظر فدراسیون شمشیربازی برگزار می شود، اظهار کرد: این اردوها اولین اردوهایی است که برای کسب سهمیه المپیک 2020 ژاپن برگزار می شود، تلاش می کنیم اردوهای مستمری که برگزار می شود را با موفقیت و تلاش و جدیت ادامه دهیم و برای مسابقات پیش رو آماده تر شویم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکنون فصل بدنسازی است به تمرینات فشرده بدنسازی زیر نظر کادر فنی تیم ملی شمشیربازی کشور می پردازیم و تمرینات فنی نسبت به قبل کمر نگ تر است که با گذر از این برهه و با نزدیک تر شدن به مسابقات، تمرینات فنی بیشتری را انجام خواهیم داد.
دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی جاکارتا افزود: اولین مسابقاتی که به آن اعزام می شویم، مسابقات جهانی است که تا کمتر از 20 روز دیگر به میزبانی کشور لهستان با حضور تیمهای قدرتمند جهان برگزار می شود که من توانستم با برتری مقابل حریفم در اردوی تیم ملی، جواز شرکت در مسابقات جهانی لهستان را کسب کنم.
ملی پوش شمشیرباز تبریزی، در خصوص وضعیت جسمانی خود ابزار رضایت کرده، گفت: با وجود آسیب دیدگی جزئی که در زانو دارم ولی به کمک پزشک تیم ملی به تمریناتم ادامه می دهم ولی از لحاظ روحی انگیزه خاصی برای ادامه کارندارم، چون هیأت شمشیربازی استان هیچ سراغی از من و فعالیت هایم نمی گیرد و گویی سرخود هستم و پشتوانه معنوی ندارم. من فقط برای اعتلای ورزش استان آذربایجان شرقی و کشور عزیزم تاکنون با تکیه بر انگیزه های درونی خودم، توانسته ام در اردوها حضور یافته و برای ادامه کار بجنگم.
فرزاد باهر ارسباران شمشیرباز جوان تیم ملی کشور از استان آذربایجانشرقی، همچنین گفت: برای شرکت در المپیک 2020، نگاهی به مدال دارم و صرف حضور در المپیک، دیگر روح مرا اقناع نمی کند و همانگونه که می دانید اردوهایی که در کمپ تیم ملی می گذارنیم به منظور توانمندسازی ما و شرکت در المپیک 2020 ژاپن است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.