رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: مرحله جدید اردوی تیم ملی تکواندو بزرگسالان ایران از روز شنبه هفتم مهر ماه جاری در تهران برپا می شود که هادی پور نیز به این اردو دعوت شد.
محسن سترگی افزود: بر این اساس ، این تکواندوکار ملی پوش و شایسته گیلانی به همراه 9 هوگوپوش دیگر از سایر استان های کشور باید در این اردو حاضر و زیر نظر کادر فنی تیم ملی تکواندو بزرگسالان ایران تمرینات آماده سازی خود را انجام دهند.
وی ادامه داد: تیم ملی تکواندو بزرگسالان مردان ایران خود را برای شرکت در مرحله چهارم مسابقات گرندپری سال 2018 از روز 27 مهرماه جاری در شهر منچستر انگلیس آماده می کند.
وی بیان کرد: چهارمین مرحله مسابقات تکواندو گرند پری G4 و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و یکهزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد که امیدواریم هادی پور در این دوره از رقابت ها مقام کسب کند.
رئیس هیات تکواندو گیلان خاطرنشان کرد: البته به جز هادی پور تکواندوکار ملی پوش گیلانی، فرزان عاشورزاده ، محمدحسن پلنگ‌افکن ، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سروش احمدی ، مهدی خدابخشی ، امیرحسین ساسان ، مرتضی شیری و سجاد مردانی دیگر تکواندوکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق نیز به عنوان مربی در این اردو حضور می یابند.
آرمین هادی پور متولد 1373 اهل شهرستان رشت است و تاکنون مقام های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می توان به کسب مدال طلای المپیک آزمایشی ریو ، مدال نقره قهرمانی جهان ، 2 مدال قهرمانی آسیا (که یکی از این مدال ها طلا و دیگری برنز می باشد که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران بدست آمده)، کسب 2 مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پریکس ، مدال طلای گرند اسلم و مدال نقره گرند پری روسیه اشاره کرد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.