امام جمعه آستارا روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های سالروز حماسه ۹ دی ماه در دفتر خود گفت: به پاس سالروز حضور حماسی مردم استان در پشتیبانی از ولایت در هشتم دی ماه، آئین روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در ساعت ۱۰ صبح هشتم دی در مسجد محمد رسول الله (ص) آستارا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا بیان کرد: هدف فتنه، براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود و خوشبختانه با بصیرت افزایی رهبر فرزانه انقلاب و حمایت مردم همیشه در صحنه، بساط فتنه گران برچیده شد.

امام جمعه آستارا ادامه داد: رنگ و بوی انقلابی گری در کشورهای عراق، سوریه و یمن با معرفی سیمای نورانی انقلاب اسلامی ایران مشهود است و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، باید با شکوه تر برگزار شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی  ریشه مردمی دارد و با روشنگری رهبر انقلاب و تلاش مسئولان، پیشرفت های خوبی در کشور بدست آمده است و باید دولت در حل مشکلات اقتصادی، متناسب با سیاست های مقام معظم رهبری تلاش کند.

فرماندار آستارا هم در این جلسه گفت: ۹ دی نماد ولایت پذیری مردم فهیم ایران و پیوند عمیق با رهبری است و ارزش پیام های این روز باید برای همیشه حفظ شود.

حسن رستم زاد اظهار کرد: دستگاه های دولتی بخصوص دانشگاه ها و موسسات آموزشی و فرهنگی، جهت تنویر افکار عمومی و بصیرت افزایی در خصوص ۹ دی اقدام کنند.

در ۹ دی ماه ۱۳۸۸ مردم در شهرهای مختلف با راهپیمایی و اعلام حمایت قاطع از ولایت فقیه، اغتشاشات فتنه گران را محکوم و از آنان اعلام انزجار کرده بودند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.