8 در جریان این رقابت ها و در بازی های برگزار شده از هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان گیلان،  تیم های الماس اسالم تاش و پرسپولیس رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم الماس اسالم تالش با نتیجه پرگل چهار بر صفر حریف خود را شکست داد.

 در این دیدار که به نوعی نبرد تیم های صدر جدولی و انتهای جدولی محسوب می شد،  تیم فوتبال نوجوانان الماس اسالم تالش که در صدر این مسابقات قرار دارد در یک بازی برتر حریف قعرنشین خود را مغلوب کرد تا همچنان در صد این مسابقات قرار داشته باشد.

همچنین در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها، تیم های فوتبال نوجوانان کشاورز املش و آینده سازان سیاهکل رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت تا هر تیم یک امتیاز از این بازی را کسب کند.

در سایر بازی های این هفته نیز، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری فومن با یک گل برابر تیم بنیادکار پره سر به برتری دست یافت و دیدار تیم های فوتبال نوجوانان خزر لنگرود و شهرداری خمام با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید.

در دیگر بازی مهم هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان گیلان، تیم های سپدرود رشت و دخانیات گیلان مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم نوجوانان سپیدرود رشت با نتیجه دو بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.

در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته شانزدهم لیگ نوجوانان گیلان، تیم الماس اسالم تالش با کسب ۳۹ امتیاز به روند صدرنشینی خود ادامه داد، سپیدرود رشت با ۳۴ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و تیم فوتبال نوجوانان شهرداری فومن نیز با ۳۳ امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

در رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان باشگاه های استان گیلان، ۱۲ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.