رضا نظری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شش بازارچه خصوصی تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت و هفت بازارچه تحت تولیت این سازمان برای رفاه حال شهروندان و فروش ویژه شب یلدا آماده فروش ویژه میوه شب یلدا است.

وی افزود : پیش از این نیز در نشست هایی با مسئولان بازارچه هماهنگی های لازم برای فروش میوه شب یلدا به لحاظ کیفیت ، فراوانی و قیمت انجام گرفته و مردم دغدغه ای در این باره نداشته باشند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت بازارچه چمران در این کلانشهر را از جمله بهترین بازاچه ها نام برد و خاطر نشان کرد: این بازارچه، با ۲۵۰ غرفه با امکاناتی از جمله فراهم بودن فضایی برای پارک خودروها از بازارچه های است که با استقبال مردم مواجه می شود.

وی درباره کنترل قیمت ها در بازارچه های میوه بیان داشت: از سوی تعزیرات حکومتی و سازمان صمت بر قیمت ها کنترل می شود، ضمن این که تعیین نرخ نیز از سوی این سازمان ها انجام می گیرد.

نظری برپایی نمایشگاهی به مناسب شب یلدا در پیاده راه فرهنگی رشت و ارائه سوغات گیلان در دو بازارچه رشت را از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت فرارسیدن شب یلدا است.

شب یلدا به عنوان یکی از جشن های ایرانی در نقاط مختلف ایران همواره جایگاه خاصی دارد، یلدا مراسمی است که در نخستین شب زمستان و بلندترین شب سال برپا می شود و سابقه ای چند هزار ساله دارد. 

رشت دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.