کیمیا تنهایی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری آستارا در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: اعتمادسازی در بین اقشار مردم، ایجاد انگیزه و امید و رفع ابهام از آینده باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی بیان کرد: روسای اداره ها در ارائه عملکردها شاخص های توسعه و عمران را مد نظر قرار دهند و انتشار خدمات نظام و دولت در رسانه های مختلف، باعث تقویت روحیه همدلی خواهد شد.

وی ادامه داد: تقویت نشاط اجتماعی با برگزاری جشنواره ها و برنامه های فرهنگی و هنری در دستور کار دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد قرار گیرد، تا زمینه رونق بیشتر گردشگری و اقتصادی فراهم شود.

تنهایی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، زمینه ناامیدی دشمنان را فراهم خواهد کرد و بستری برای توسعه همه جانبه کشور خواهد شد.

فرماندار آستارا هم در این جلسه گفت: برگزاری انتخابات سالم وظیفه ماست و برای این امر به مشارکت داوطلبان، مردم و مجریان انتخابات نیاز است و از تبلیغ به نفع یا ضرر داوطلب خاص در محیط های اداری پرهیز شود.

حسن رستم زاد ادامه داد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید مدیریت جهادی مسئولان مد نظر باشد و نباید از بکارگیری توان و تخصص جوانان و بانوان متعهد غفلت شود.

وی بیان کرد: ظرف یک ماه آینده فوق العاده حق مرزی در احکام کارمندان دولت در این شهرستان لحاظ خواهد شد و انگیزه خدمت به مردم را مضاعف خواهد کرد.

وی گفت: امسال بارش ۹۰۰ میلیمتر باران در آستارا ثبت شده است و با استفاده درست از منابع موجود، در حوزه آب شرب و کشاورزی مشکلی نخواهیم داشت.

فرماندار آستارا ادامه داد: این شهرستان در مبارزه با قاچاق کالا جزو شهرستان های پیشرو است و این امر، زمینه رونق تولید و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی را فراهم خواهد کرد.

رستم زاد افزود: در روزهای آینده، جاده ورودی شهر آستارا از سمت استان اردبیل ساماندهی خواهد شد و مدیران، جهت رونق اقتصادی و گردشگری شهرستان تلاش کنند.

وی اظهار کرد: ساخت یک مدرسه غیردولتی ظرف سه ماه توسط بخش خصوصی در آستارا باید الگوی مدیران در پیشبرد طرح های عمرانی باشد.

فرماندار آستارا پیشگیری از بیماری آنفلوآنزا در مدارس، کنترل ترافیک خودروها در ورودی گمرک و پرداخت به موقع بدهی برق مصرفی از سوی اداره ها را خواستار شد.

امام جمعه آستارا هم گفت: وحدت و همدلی خوبی بین مسئولان ارشد این شهرستان مشهود است و مدیران و مسئولان، فرصت خدمت به مردم را مغتنم شمارند.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات آنها مد نظر مسئولان قرار گیرد و باید روحیه تلاش و خدمتگزاری در اداره ها تقویت شود.

هومان بصیر مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا از تهیه ۴۳ طرح هادی و اختصاص هشت میلیارد ریال اعتبار برای تامین قیر رایگان طرح های عمرانی این نهاد در سال جاری خبر داد.

رمضان دانش رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا هم گفت: امسال در راه های اصلی و فرعی، یکهزار و ۴۷۰ متر مکعب شن ریزی و ۶۲ مورد از آثار تجاوز به حریم راه ها رفع شده است.

فرزین بهامین رئیس اداره برق آستارا هم گفت: امسال ۶۳ میلیارد ریال برای تقویت برق، هزینه شده و با اختراع دستگاه پایش معایب برق توسط یکی از کارکنان این اداره، خاموشی ها به حداقل رسیده است.

در پایان این جلسه از آرزو عباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا به دلیل رتبه نخست این اداره در اجرای طرح های ترویج مطالعه و فرهنگ انس با کتاب در استان، تجلیل شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.