مدیر آموزش و پرورش آستارا روز دوشنبه در آئین افتتاح مدرسه سروش گفت: این مدرسه غیردولتی توسط بخش خصوصی با صرف بالغ بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۴۶۶ متر مربع و ظرف سه ماه ساخته شده است.

سجاد موسوی اظهار کرد: این مدرسه با ۱۲ کلاس برای تحصیل ۲۰۰ دانش آموز ساخته شده و دارای تجهیزات گرمایشی استاندارد، اتاق معلمان و حیاط تفریح دانش آموزان است و برای ۲۳ نفر در آن اشتغالزایی شده است.

 مدیرکل آموزش و پرورش گیلان هم بیان کرد: مطالبه ‌گری وظیفه دانش‌آموزان است و باید مشکلات و کاستی‌ های پیش ‌رو را از معلم، خانواده و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مطالبه کنند و  روحیه مطالبه‌گری به پیشرفت و آبادنی کشور کمک می کند.

نادر جهان آرای افزود: اعتماد خانواده ‌ها به مدارس غیردولتی سرمایه بزرگی است و این مدارس با بهره‌ گیری از ظرفیت مشارکت ‌های مردمی به وزارت آموزش و پرورش کمک کرده و بخش قابل ‌توجهی از جمعیت دانش ‌آموزی کشور را در خود جای داده‌ است.

وی اظهار کرد: ایجاد فضای شاد و پرنشاط برای دانش آموزان، مورد توجه کارکنان مدارس باشد و برای تقویت زنگ های درس ورزش و هنر باید برنامه ریزی و از ظرفیت دانش آموزان در برنامه های فرهنگی استفاده شود.

حسن رستم زاد فرماندار آستارا نیز با قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوصی برای ساخت این مدرسه غیردولتی، اجرا و تکمیل این ساختمان در مدت سه ماه را نمونه ای از تعهد کاری افراد متعهد دانست و بر الگوگیری سایر بخش ها از مدیریت زمان در اجرای پروژه تاکید کرد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و ۱۸ هزار دانش آموز در ۱۵۰ مدرسه آن به تحصیل علم مشغول هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.